👈 فروشگاه فایل 👉

تحقیق بازاریابی کاربردی در تعریف بازار

ارتباط با ما

... دانلود ...

تحقیق بازاریابی کاربردی در تعریف بازار

تحقیق بازاریابی کاربردی در تعریف بازار

تحقیق تعریف بازار با دید بازاریابی کاربردی

تعریف کلاسیک بازاریابی شامل آن دسته از فعالیت‏ هایی است که کالاها و خدمات را از واحد تولیدی و خدماتی به مصرف‏ کننده می‏رساند چنین تعریفی ناقص بوده و فعالیت‏ های بازاریابی را محدود به انجام وظایفی که صرفا مابین تولید و مصرف قرار گرفته ‏اند می‏نماید. از جمله این فعالیت ‏ها می‏توان بسته ‏بندی کالاها، نامگذاری و علائم تجاری فراورده‏ های کانال‏ های توزیع (نظیر فروش مستقیم به مصرف‏ کننده نهایی، عمده فروش، واسطه، خرده‏ فروش) ترابری، انبارداری، روش‏های فروش، آگهی ‏های بازرگانی، قیمت‏ گذاری و اعتبارات مصرفی را نام برد. امروزه این امر مسلم شده است که یک مدیر بازاریابی موفق نمی ‏تواند فعالیت‏ های خود را از زمانی که کالا تولید گردیده و آماده پخش است آغاز نموده و با تحویل کالا به مصرف‏ کننده به پایان برساند.

...

فهرست مطالب:

مقدمه

تعریف بازار با دید بازاریابی کاربردی

بازاریابی

احتیاجات (Needs)

خواسته ‏ها Wants

تقاضاها (Demands)

محصولات (Products)

مبادله (Exchange)

معاملات (Transaction)

بازارها (Markets)

بازاریابی Marketing

وظایف مدیریت بازار

اهم وظایف مدیریت بازار

منبع

👇محصولات تصادفی👇

تحقیق قالبسازی و قالبگیری مبانی نظری و پیشینه پژوهش تعارض کار خانواده مقاله تفسیر آیات اخلاقی جزء 17 (سوره‌های انبیا و حج) مقاله بررسی استراتژی برای مدیریت كیفیت جامع اثرات تاریخهای مختلف كاشت بر روی عملكرد و اجزاء عملكرد ارقام ماش و لاینهای امید بخش در منطقه ورامین