👈 فروشگاه فایل 👉

گزارش کاراموزی راهنمایی و رانندگی

ارتباط با ما

... دانلود ...

گزارش کاراموزی راهنمایی و رانندگی

گزارش کاراموزی راهنمایی و رانندگی در 44 صفحه ورد قابل ویرایش

گزارش کاراموزی راهنمایی و رانندگی در 44 صفحه ورد قابل ویرایش

 

 

فهرست 

عنوان                                                                                          صفحه

اولین قانون راهنمایی و رانندگی در تهران                      1

بیشترین تخلفات در رانندگی                             3

ضوابط احراز سلامت جسمانی و روانی                     4

بینایی                                      7

شنوایی                                      8

اندامهای  حركتی فوقانی و تحتانی                       8

سایر موارد برای انواع گواهینامه رانندگی                    10

مقررات و ضوابط حمل بار در جاده های كشور                 13

ضوابط حمل بار                                14

مقررات حمل و نقل بار در راهها                        15

توصیه پیشگیرانه در رانندگی                           24

توصیه پیشگیرانه در تردد شهری                         30

توصیه پیشگیرانه در مسافركشی                          34

توصیه پیشگیرانه در سفر                           36

توصیه پیشگیرانه در موتورسواری                        40

چگونه ترمز كنیم ؟                               41

چگونه فرمان بگیریم ؟                              42

دور زدن                                  43

دور یك فرمانه                                   43

دور دو فرمانه                                   44

 

 

 

اولین قانون راهنمایی و رانندگی در تهران

 

مردم آن روز در دی ماه سال 1309 که دست های راننده ها را مدام در حرکت دیدند، به خنده افتادند، اما خیلی زود یاد گرفتند از دست چپ و راست شان چه زمانی کمک بگیرند و چطور در هوا تکانشان بدهند تا شوفرهای دیگر بفهمند که حالا قرار است صاحب دست ها چه کند؛ دور بزند، بایستد، پارک کند و دقیقاً از همان روزها شروع شد.

آن روزها نوای بوق تا فاصله 100 متری شنیده می شد. همان دوره با همان قوانین 32 بندی، ماشین ها صاحب 5 پلاک شدند؛ نام کارخانه، آدرس مالک، نمره عقب، نمره جلو  و پلاک مالیات. تصویب قوانین به همین جا ختم نشد؛ حود 1308 وقتی تعداد اتول سوارهای شخصی شهر به 1522 نفر رسید، قوانین مربوط به عابران پیاده وضع شد.

آبان 1305 پایتخت نیز بوذرجمهری، بلدیه چی شهر یک کمپانی دانمارکی را مسئول اتوبوسرانی شهر کرد و قرار شد فرنگی جماعت 7 خط راه بیندازد که در هر کدام 2اتوبوس فعال باشد. کرایه این اتوبوس ها 8 شاهی برای یک مسیر بود. تهرانی که اتوبوس هایش از ابتدا تا انتهای مسیر 25 بار توقف می کردند و سرعت شان 20 کیلومتر بود. اواخر سال 1312، وقتی «سرتیپ قلی هوشمند» به جای بوذرجمهری بلدیه چی شهر شد، اعلام کرد محل عبور پیاده ها را از عرض خیابان به صورت مورب سنگ فرش کنند و عابران را موظف کرد تنها از همان مسیرها عبور کنند.

👇محصولات تصادفی👇

مبانی نظری و پیشینه پژوهش بیمه مطالعه اثرات تداخلی روی در جذب و انتقال آهن بررسی تأثیر آموزش مهارتهای زندگی بر سلامت روان و منبع كنترل نوجوانان مقاله آشنایی با دستگاههای مكانیكی پرس پایان نامه شبیه سازی آشکار سازی و استخراج رگ‌های خونی شبکیه چشم