👈 فروشگاه فایل 👉

تحقیق ارزش ادراک شده مشتری در بازاریابی خدمات

ارتباط با ما

... دانلود ...

تحقیق ارزش ادراک شده مشتری در بازاریابی خدمات

تحقیق ارزش ادراک شده مشتری در بازاریابی خدمات

تحقیق ارزش ادراک شده مشتری در بازاریابی خدمات دارای 9 ص وبا فرمت پی دی اف

چکیده:

 

این مقاله با مرور تعاریف مطرح شده در زمینه ارزش ادراک شده مشتری به بررسی مدل‌های موجود در حوزه خدمات می‌پردازد و در پی این است تا با بررسی و نقد و تحلیل بر آثار موجود در زمینه ارزش ادراک شده مشتری در حوزه خدمات مسیر جدیدی را برای موفقیّت بنگاه‌های خدماتی در بازار رقابتی کنونی فراهم آورده و خلاء علمی موجود در زمینه ارزش ادراک شده را در ایران پوشش دهد.

 

بررسی آثار موجود نشان می‌دهد که ابعاد ارزش ادراک شده مشتری از خدمات در حوزه‌ها، فرهنگ‌ها و زمان‌های مختلف متفاوت بوده و باید در انتخاب ابعاد صحیح مربوط به هر حوزه دقّت خاصی مبذول داشت.. به هر حال این مقاله اولویت‌های غنی را برای تحقیقات بیشتر ارائه می‌آورد.

 

 

واژگان کلیدی :بازاریابی رابطه‌مند، ارزش ادراک شده، بازاریابی خدمات

👇محصولات تصادفی👇

مقاله نظام پاسخگویی مبتنی بر عملکرد در بیمارستان دانلود پاورپوینت سوپر آلیاژها پایان نامه بررسی عفونت ریوی مایكوپلاسمایی ناشی از مایكوپلاسما مایكوئیدیس واریته مایكوئیدس و مایكوپلاسما كاپری كولوم واریته كاپری كولوم در گوساله ها و راهنمای کاشت کلزا گزارش کاراموزی نگاهی بر مدیریت در شركت های مهندسی آب و فاضلاب ایران