👈 فروشگاه فایل 👉

پروژه کارافرینی وضعیت فروش در فروشگاه تایپ و لوازم التحریر

ارتباط با ما

... دانلود ...

پروژه کارافرینی وضعیت فروش در فروشگاه تایپ و لوازم التحریر

پروژه کارافرینی وضعیت فروش در فروشگاه تایپ و لوازم التحریر در 33 صفحه ورد قابل ویرایش

پروژه کارافرینی وضعیت فروش در فروشگاه تایپ و لوازم التحریر در 33 صفحه ورد قابل ویرایش

فهرست مطالب

عنوان                                                                                                             صفحه

تاریخچه.............................................................................................................. 1

مشتریان............................................................................................................. 3

مدیریت................................................................................................................ 4

خلاصه ای از شركت (مغازه).......................................................................... 8

مالیكت شركت (مغازه)..................................................................................... 8

شروع فعالیت..................................................................................................... 8

جا و مكان شركت (مغازه)............................................................................... 9

خدمات............................................................................................................... 10

چگونگی انجام فروش..................................................................................... 12

تكنولوژی.......................................................................................................... 14

خدمات آینده..................................................................................................... 17

استراتژی بازاریابی........................................................................................ 20

پیش بینی فروش.............................................................................................. 24

نمودار هزینه عملیاتی..................................................................................... 30

نمودار هزینه عملیاتی..................................................................................... 30

نتیجه گیری....................................................................................................... 34

منابع.................................................................................................................. 34

 

 

 

تاریخچه:

طرحی كه برای ارائه تهیه شده در رابطه با یك مغازه لوازم التحریر  و دفتر فنی كه همان تایپ ، تكثیر و چاپ می‌باشد كه مالكیت آن شخصی می‌باشد ودر متراژی حدود 20 متر دایر می‌باشد .

خدماتی كه در این مغازه ارائه می‌شود شامل فروش انواع لوازم التحریر، اداری فنی و مهندسی، طراحی، گرافیك فانتزی بازی فكری وسرگرمی ووسایل كمك آموزشی،تایپ ، تكثیر، چاپ، فنری، صحافی، فكس، پرس كارت، رایت سی دی، و... . ساعات كار معقول در این  مغازه از ساعت 30/8 تا  30/20 می‌باشد.

هدف ، ایجاد كسب و كار زود بازده و كسب سود برای گذران زندگی است.

اهمیت  این نوع كسب و كار بخاطر نوع خدماتی است كه در اختیار مشتریان بخصوصی چون دانش آموزان، دانشجویان، و تا حدود افراد عادی قرار می دهد، چون همگان مهارت در امر تایپ ، چاپ، صحافی و تهیه تمامی وسایل لوازم التحریر را در یكجا با هم ندارند.

در نتیجه این نوع كسب و كار از اهمیت خاصی در زمینه فعالیت خود برخوردار است.

این بود خلاصه ای از یك محیط كسب و كار كوچك (لوازم التحریر و دفتر خدمات تایپ و تكثیر) كه در واقع یك شغل آزاد می باشد.

1-1 مشتریان (coustomer) 

مشتریان این مغازه از همه قشری هستند ولی بیشتر قشر دانشجو ومحصل می‌باشد ولی در كل كارپردازان شركت ها بانك ها موسسات علاقمندان هنر نقاشی و طراحی و همچنین كودكان ودر كل هر فردی روزی كاروش به این صنف واین شغل می خورد.

در ابتدای افتتاح این مغازه باتوجه به ناشناخته بودن و وارد نبودن به كار با مشكلاتی مواجه شدیم  ولی در ادامه با تكمیل كردن اجناس مورد تقاضای مشتری وهمچنین در پی رقابت كردن با رقبا جا برای رشد بیشتر باز شد و مغازه رشد صعودی پیدا كرده ولی این هدف ما نبوده ونخواهد بود زیرا شعار ما این است كه كار را به جایی برسانیم كه مشتری محل خرید خود را در درجه اول مغازه ما بداند این امر میسر نمی شود مگر با تلاش وكوشش فراوان در تهیه وتكمیل اجناس، قیمت مناسب برخورد خوب وعوامل دیگر.

 

1-2 مدیریت  (Management)

مدیریت این مغازه برعهده خودم می‌باشد كه دراین امر یك نفر بصورت تمام وقت كمك می‌كند(خواهرم)  و برای افزایش انگیزه در او یك حقوق ثابت بعلاوه یك درصد از فروش را برایش در نظر گرفته ام كه موجب می‌شود تلاش بیشتری انجام دهد در رابطه با سابقه كار من از سال 86 مشغول به این كار هستم وتقریبا یك سابقه كاری خوب دارم در رابطه با شاخص های كلید ی مالی طرح باید ذكر چند عامل را یادآور  شوم كه یك به یك به آن می پردازیم.

 

5 خدمات آینده (Future  services)

خدماتی كه میتوان برای آینده در نظر گرفت هنوز بطور كامل در ایران اجرا نشده میتوان به موارد زیر اشاره كرد فروش اینترنتی اجناس- ارسال جنس از طریق تلفن وهمچنین افزایش ساعات كار فروشگاه بطوریكه از 7 صبح كه محصلین به مدرسه می روند وقاعدتا به لوازم التحریر نیاز دارند وهمچنین ارائه محصولات متنوع تر اجناس دكوری مجسمه، ساعات رومیزی، تهیه اجناس تبلیغاتی وارائه آنها بصورت چاپی به شركت ها اینها عوامل خدماتی است كه می‌توان برای آینده در نظر گرفت

4-0خلاصه تجزیه وتحلیل شركتmarket  Analysis summary 

در بخش های قبلی توضیح داده شد

4-1بخش بندی بازار market segmentation

اگر بخواهیم بازار بخش بندی كنیم به پنج دسته تقسیم می‌شوند. كودك وخردسال –نوجوان محصل، جوان ودانشجو، میانسال وسالمند كه برای هر گروه از این افراد كالاهای خاصی وجود دارد به عنوان مثال در گروه كودك انواع كتابهای بهای آموزشی انواع وسایل سرگرمی یا در بخش دانشجو بستگی به رشته با طیف بسیاری از اجناس روبرو هستیم علاوه بر نیاز روزمره مثل كلاسور و خودكار دفتر وماشین حساب با توجه به رشته اجناس خاص آن رشته نیز مورد نیاز است كه براین اساس ما نمی توانیم فعالیت خود را مخصوص یك گروه خاص متمركز كنیم بلكه باید با توجه به نیازهای آنها در همه گروههای فعالیت شود تا بتوان رضایت مشتری را جلب كرد

👇محصولات تصادفی👇

پاورپوینت بررسی مفاهیم (فصل اول کتاب اصول و مبانی تربیت بدنی و ورزش) پیش بینی استعداد انسان با استفاده از تکنیک های طبقه بندی داده کاوی دانلود آزمایشگاه شیمی آلی پیشینه پژوهش و مبانی نظری تعارضات زناشویی (فصل دو) گزارش کارآموزی در معدن نخلک